Monday, October 8, 2012

नयाँ सपना?



यो गीत पनि म विदेश आउने बेला तिरै रिलिज भएछ, 'कर्मा' ब्याण्ड को ।
मन पर्यो।

अनि मेरो पनि केहि शब्द फुर्यो।

सपना
उडि छुनु चन्द्रमा भन्थे कसैले।
धर्ती प्यारो आफूलाई खै के गरूँ मैले?

सपना ठुलो ठुलो देख्नु पर्छ भन्थे।
पढी-गुनि ठुलो मान्छे बन्नु लौ है भन्थे।
लौ त नि पढ़ौ भनि घुँडा पनि धसें। (.... जाँचमै मात्र भए पनि)
स्कूल अनि कलेज भनि कति टाइम बिताए।
ठुलै मान्छे हुने हो क्या, सपना नि बनाए ।
लास्टा सबै भन्छन् धेरै पढिस,ल अब पैसा कमाए!

ए लौ, त्यो सब त गुरुबाले कहाँ पढाए ?
जाँच कसरी पास गर्ने त्यै मात्र पो सिकाए।

सपनाको अर्को स्टेप पैसा तिर सर्यो।
पैसै ठुलो संसारमा लौ नशा चड्यो ।
शुरु भयो त्यसपछि पैसा को रेस।
गाउँ छोडी शहर अनि देश-विदेश।
कोई कमाउने डलर अनि कसैले युरो।
दरै रै'छ केटा हो, यो नेपाली पुर्पुरो।

गाउँ, शहर, देश, विदेश आए कति टाढा।
सपनाको खोजीमा घुमे संसार सारा।
ठुलो मान्छे, धनी मान्छे कुन सपना मेरो?
आकाशको चन्द्रमा छुन जहाँ गए नि गाह्रो!
ठुला ठुला सपना देख्ने त्यो रात अध्यारो।
मनको कुनै कुनामा मलाई मेरै धर्ति प्यारो।

उडि छुनु चन्द्रमा भन्थे कसैले।
धर्ती प्यारो आफूलाई खै के गरूँ मैले?

No comments:

Post a Comment